KenZ skrev:
Jeg fik min undervognsbehandlet inden levering hos Dinitrol (dem suzuki i kolding arbejder sammen med) De kloge siger det er bedst at gøre inden bilen faktisk komme ud og trille, men bedre sent end aldrig 
Dinitrol skulle være de bedste... pava, lever vist nok bare højt på navnet... lige efter jeg havde fået bilen viste nogle kollegaér mig en aktikel fra Jyskevestkysten, hvor de lavede en test og 6 undervognsbehandlingsfirmaer.... Dinitrol vandt
-og Pava tabte og fik bund karaktere
Mener jeg gav 2500kr for det(hulrum og det hele). Men de efterfølgende behandlinger koster vist nok "kun" ca 1500kr.
sveske har helt ret. Jeg er selv pladesmed og jeg har repareret mange
biler gennem tiden, som er sprøjtet med Pava og efter min bedste
overbevisning er Pava det bedste produkt der findes. Jeg har aldrig set
antydning af Rust hvor der er sprøjtet med Pava, også selvom bilerne nærmer
sig de 20 år. Det skal bare vedligeholdes ca hvert andet år, så er man godt
beskyttet. Og Pava har jo også markedets bedste garanti
(levetidsrustgaranti). De biler som jeg har set, hvor overfladen på
Pava har små revner er revnerne kun i overfladen på produktet og derfor kun
af kosmetisk karakter, men når det står i en test så tror de folk jo at det er
sandheden. Pava-manden i testen er jo også hurtigt ude med at det er
produktet som er skyld i hans dårlige karakterer, selvom problemet nok
nærmere er han ikke har lavet et stykke ordentlig arbejde. Men sådan er der
jo så meget, som bliver gjort enten sort eller hvidt her i livet. Men tro
ikke på alt det man læser og få bilen sprøjtet hvor de gør det ordentlig og
lad være at kigge så meget på produktet. de er alle gode, ingen tvivl om
det.