Hej!
Jeg er ny her på stedet. Købte min hvide 1,5 GLX'er for en lille uge siden.

Tidligere har jeg kørt Opel Calibra.
Opelen kunne tunes vha luftfilter, indsugningsmanifold, bananmanifold og udstødning.
Disse var de "nemme" løsninger, der kun krævede at man fjernede nogle bolte og skiftede de originale ud med de nye.
På min Calibra havde jeg ny indsugning, luftfilter, udstødning og katalysator-rør.

Hvad med Swiften?
K&N er mit foretrukne valg mht luftfilter (ikke så meget ydelse, men god lyd)
Jeg har set udstødning og bananmanifold fra OneTwoPipe og så noget pynt og lyd fra Remus

.
Er det virkelig det?
Er det kun mit ungdommelige sind, der konstant vil søge efter flere hestekræfter? - det håber jeg sandelig ikke

jeg håber på nogle kvalificerede svar og gerne jeres egne erfaringer

For resten, er jeg ikke interesseret i at miste garantien på min SPRIT nye bil, så ingen turbo
Hvid 1,5 GLX, 5d, 2007