Hej allesammen.
Tak for jeres hilsener - man føler sig virkelig velkommen her

Til blaznee: Jeg har været inde og lure i dit galleri, og den ser rigtig fed ud.
Og jo, den er fabriksny, men jeg valgte at få den rustbeskyttet da jeg regner med at have den i mere end tre år (men man ved jo aldrig). Talte også med forhandleren om det, og han sagde, at den rustbeskyttelse der er fra fabrikkens side, ikke er komplet, hvorfor han syntes det var en god idé. Men ligefrem nødvendigt mente han dog ikke.
Og da jeg ikke havde en brugt bil at presse prisen med, indvilgede han i, at rustbeskyttelsen var for hans regning (3.600 kr.)
Jeg var rigtig meget i tvivl om 1,3 kontra 1,5. Jeg prøvekørte begge, og mente at kunne mærke forskel på de to. Men kun når man gav den nogle omdrejninger - altså min. 4000 og først rigtigt når man kom over 4500. Og siden jeg ikke til dagligt vil køre bilen med så mange omdrejninger, mener jeg ikke, at de 10.000 ekstra er pengene værd. Desuden kan man ikke få 1,5 i kampagneversionen GLX, så valget faldt altså på 1,3.
Venter i øvrigt stadig på at få datoen for levering, grrrrrrr. Er ved at blive utålmodig.
Lad mig i øvrigt høre om jeres andres overvejelser om 1,3 kontra 1,5.
Hilsen
Dennis