Koblingen bliver nok ristet, bremser tror jeg umiddelbart ville være nok med nogle bedre belægninger samt skiver. Et par gode sænkningsfjedre er nok også en god idé, selvom undervognen kan klare en del mere end de har std.
Hvad angår told/afgift/syn/afgift og så videre er det faktisk det mindste problem.
Der er nemlig sådan når man tuner med trykladning, er det faktisk tilladt sålænge der ingen overtryksventil er

( Blowoff ) . Dvs Turbo er udelukket, men ikke kompressor, der behøves Blowoff nemlig ikke. Er dog ikke sikker man evt vil støde ind i miljø problemer, da er reglerne skrappere og skrappere jo nyer bilen er.Men ved kompressor er det i DK også op til synsmandens humør og hans fortolkning af reglerne . Men på den anden side, af med remmen, så er syns problemet løst .Men hvis feks. der bliver udviklet et færdigt Turbo/kompressor kit, der er godkendt i et EU land, så er der ingen problemer, og Cappuccino Sport var jo igang
1,5VVT 3 dr, 18" Avus,4" 5Zigen rustfri bagpotte, -40mm H&R, Garnet orange metallic